سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گاهنامه بی خوابی
وظیفه دانشجو(شیما آبگینه)
  • نویسنده : بی خوابی:: 87/10/18:: 7:35 عصر
  • وظیفه دانشجو

    مدیر فرهنگی وزارت علوم: اهم برنامه‌های سال تحصیلی جدید من جمله پخش سرود دانشگاهها از شبکه‌های تلویزیونی!

    ...............

    پشت صحنه:

    بچه ها زود آماده باشید تا 20 دقیقه ی دیگه میریم واسه پخش!(صدای هورا کشیدن!)

    -استاد ببخشید من هول کردم!

    -نه!من به شما ایمان دارم!....بچه ها عجله کنید تا قبل از پخش یه بار دیگه تم رین می کنیم!

    (دانشجوبان به این قرار به صف می ایستند:خانمهای دانشجو با فرمهای صورتی در ردیف جلو مستقر می شوند و آقایان دانشجو با فرمهای آبی صف عقب را تشکیل می دهند ، ضمن اینکه در دست همه گلهای شقایق قرمز است و همه اینها حسن سلیقه مسئول گروه سرود را می رساند!)

    -خب!شروع می کنیم!3 -2-1!

    ضبط را روشن می کند:

    -به نام خدا!گروه سرود شکوفه های دانشگاه فلان تقدیم می کند:

    دکلمه:و آن روز که زندگی بر پهنه ی بیکران سینه ی ما جاری شد ...من شکوفه های صورتی گیلاس هایی را می دیدم...آری چشمهایم آلبالو گیلاس می چیدند...و آفتاب بر من تابید و من رشد نمودم و از دروازه های دانشگاه گذر کردم،جایی که آمال و آرمان هایم معنا یافت...و ما با این پشتوانه پله های برقی را با آسانسور طی نمودیم...

    آغاز:

    (همه دستهایشان را پشت سرشان گرفته ،سینه جلو داده اند و یک صدا می خوانند)

    ما گلهای خندانیم!

    موشک هوا کنانیم

    گلهای باغ عشقیم(البته عشق به وطن صرفا!)

    بدجوری ترکوندیم!

    کتابامون رو خوندیم

    100 واحد گذروندیم!

    با استادها دوست بودیم

    اونهام با ما دوست بودیم!

    جزوه هاشون چه پر بار

    سوالهامون چه بسیار!

    چقدر حراست خوبه!

    تو سلف چقدر شلوغه!

    امور فرهنگی رو!

    نگو دلم ریخت یهو!:

    اردو و تفریح و فیلم

    مختلطه!ما قاتی ایم!

    ممالک خارجه!

    تحصیل چه حالی میده!

    نشریه های گاه گاه

    بی خوابیها نسل درآر!!!

    چه توپه در کل اینجا!

    جات خالیه ببم جان!

    استاد بهم 10 داد(بذارید دستتونو ببوسم!)

    جای شکرش باقیه نیانداختمون بابا!

    پایان!(لازم به ذکر است این شعر منتخب سرودهای دانشگاهی شده)}}}}}}

     

    (استاد کلی بچه ها رو تشویق می کند و می گوید 1 دقیقه دیگه میریم رو آنتن!شور و شعفی وصف ناپذیر بچه ها رو در بر می گیرد!بالاخره استارت زده می شه.استاد با دست اشاره می کنه :شروع!)

     -به نام خدا!گروه سرود....

     

    شیما آبگینه

     

     



  • کلمات کلیدی : صفحه های سگی:طنز
  • نظرات شما ()
    ---------------------------------------------------
    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    ---------------------------------------------------
     RSS 
     Atom 
    خانه
    ایمیل
    شناسنامه
    مدیریت وبلاگ
    کل بازدید : 23136
    بازدید امروز : 5
    بازدید دیروز : 1
    ... دسته بندی یادداشت ها...
    صفحه های سگی:طنز[3] . عشق سگی:فلسفه[2] . بعد از ظهر سگی:سینما[2] . سگ ولگرد:ادبیات[2] . زیر دندان سگ:سیاست . سال های سگی .
    ........... درباره خودم ..........
    گاهنامه بی خوابی
    بی خوابی
    بی خوابی گاهنامه ی سیاسی،هنری،اندیشه و طنز دانشگاه اصفهان مدیر مسئول و سردبیر:عاطفه صفری هیات تحریریه: م.شمگانی،شیما آبگینه،سیما بلورچی،نازنین همایون پور،سروش هادیان،میم-آفاقی،آزاده شعبانی. ...و با تشکر از همه ی کسانی که گوش هایشان را به روی فریاد های ما نبسته اند!

    .......... لوگوی خودم ........
    گاهنامه بی خوابی
    ............. اشتراک.............
     
    ............ طراح قالب...........


    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن
    JavaScript Codes
    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن

    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن
    JavaScript Codes کدهای جاوا اسکریپت
    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن